Switch to full style
The forum for Bleedman fans! Feel free to discuss other comics and cartoons, as well.
Topic locked

24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Thu Aug 23, 2012 8:55 pm

Image

Someone try to mimic Hokuto Shinken...

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Thu Aug 23, 2012 9:12 pm

Bleedheart is so nonchalant while a shark is nomming on his arm.

"I will extinguish your friend's life, present his head to you on a platter and and reduce you to a withered... Oh, great, your red friend showed up. Sigh. I'll have to deal with him, too."

(beat panel)

"Oh, are you still chewing on me?"

If a battle begins, who wants to bet that Sharky ends up getting used as a weapon against Brave?

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Thu Aug 23, 2012 11:32 pm

lol bleedheart sure has a shitload of time to speak

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Thu Aug 23, 2012 11:46 pm

I was expecting bleedheart to just pierce through the shark, which would look the same as the last panel of last page, or something similar. Yeah, he really talks a lot.

I wonder if bleedheart can be killed, and if he does get killed, what would happen.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 1:46 am

DAMN YOU, STOP NOT LETTING HIM KILL SHIT!

I want to see him karate chop a little girl in half. Is that so much to ask for?

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 3:05 am

Birdofterror wrote:I want to see him karate chop a little girl in half. Is that so much to ask for?

Wait...
Ginger?
Licorice?
Or the plant girl?

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 3:24 am

Bleedheart sure seems to like to talk a lot.... You would think that Licorice would have at least been pimp slapped by now.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 4:46 am

Unlimited wrote:
Birdofterror wrote:I want to see him karate chop a little girl in half. Is that so much to ask for?

Wait...
Ginger?
Licorice?
Or the plant girl?
Any of them. All of them. Just... I want him to karate chop something.

He's supposed to be this powerful, menacing thing... but he hasn't punched or chopped anything into oblivion yet.

(Annoying bird demon faggot not included.)

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 7:54 am

What was the point of the King coming in and stopping the battle between Bleedheart and Brave if Ginger and Licorice were just going to stir it up again?

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Fri Aug 24, 2012 1:39 pm

seriously i can't stop imagining bleedheart has an unusually high pitched fairy voice for him to be able to speak that much, that fast if what the movement between panels suggest is right

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Sun Aug 26, 2012 2:06 am

Mirak wrote:seriously i can't stop imagining bleedheart has an unusually high pitched fairy voice for him to be able to speak that much, that fast if what the movement between panels suggest is right

Well, Bleedman is a train-wreck when it comes to Panel to Panel inconsistencies- text may or may not fall under this category.

On the voice note, I always had sort of a mix between Ganondorf and Nappa from DBZ, in a very echoey and far away sense.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Tue Aug 28, 2012 10:40 am

You know, when he actually tries to kill them, I kinda hope he's efficient.

I mean, yeah, seeing everyone getting slaughtered kinda sucks, but at least it will be consistent with Bleedheart's hopeful awesomeness.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Wed Aug 29, 2012 1:53 am

I'm getting a bit irritated that bleedheart is being presented as this monstroush brick shithouse guy who is about to ruin everyone's shit but then somebody always stops him and he's all "okay.jpeg *walks away*", make him do something already, is he though? Is he a scary looking robot being controlled by some wimpy pussy? All he did until now was knock a bitch that weights as much as my left nut, that ain't enough.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Wed Aug 29, 2012 7:29 pm

Pretty much what Mir said. I wasn't really expecting another million page fight, but I thought he would at least have some balls.

Re: 24-8-2012 Sugar Bits - Brave Hearts Will Fight

Thu Aug 30, 2012 11:59 am

"You are Already Dead"
Sorry, I had to say that. lol
Topic locked