Switch to full style
Discuss new comics, posts, and news directly from the Snafu-Comics main page!
Topic locked

Thu Apr 05, 2012 1:37 am

DMajorBoss: Remembering what you forgot is tough stuff, but the feeling of it can be pretty strong still.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 1:51 am

curiouser and curiouser it becomes. clear water turns murky with surprising ease, and it only brings more questions then answers.
and Mini Mandy looks royally pissed...or is that the true Mandy blood showing through......
:twisted:

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 1:53 am

...

How did Mr. Snuggles survive in a sealed case? I mean, technically he'll live as long as Grim doesn't reap him, but he looks completely fine for probably not being fed or watered.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 1:57 am

oh dear :( the plot is thickening in a way that bothers me i hope minnie doesn't go psycho or anything

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 2:15 am

Man i miss mr.snuggles a lot if it wasn't for him this could have never happen... 8) or would it?

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 2:45 am

I can imagine that Jr.'s breaking that promise tonight...

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 2:59 am

I can't help but think that HIM planned this... not moment for moment, but at least the general chain of events. Grim's concern of HIM's essence does not help ease my concerns.
:anger: Damn...
...
This mess is gonna get worse before it gets better...

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 3:11 am

This is becoming more and more fun by the page :twisted:

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 3:21 am

I still see Giygas. Not that it's a bad thing.

Also, I would like to say that I like the font used for Grim. For some reason it really conveys his accent more.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 3:28 am

oh shiznat!
Run little thing run!

so.... chase little things and the daughter is about to throw a tantrum?

to avoid double post I edit to say this

I agree about the text change for Grim it def suits him more and I like it xD

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 3:38 am

This is getting more and more exciting! Can't wait for the next page!

I think minnie's gonna throw a tantrum at the next page

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 7:03 am

Hm... there appears to be a double meaning in Grim's words 8)

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 7:13 am

Funny how Jr. is still not back to normal and i do hope mini goes psycho like last time.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 7:15 am

I would just like to say. Hopefully Fake Mandy isn't destroyed to horribly by Minnie.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 8:42 am

Minnie is sooo giving a death glare lol

Re:

Thu Apr 05, 2012 8:58 am

Bleedman wrote:DMajorBoss: Remembering what you forgot is tough stuff, but the feeling of it can be pretty strong still.

so true so true. words of wisdom from a wise...person :unsure:

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 9:03 am

I really hope mini mandy doesn't end up gettin' endded by Minnie she just want ta play after being it that case for so long :'(

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 9:55 am

I like the new font for Grim, but whoa, did we lose an editor? Grim's got an accent, it doesn't make him inarticulate. "Did you missed me?" "All dem darkness..."

Also, he's opening a lot more questions than he's answering in this comic... I'm still waiting for an answer on Grim Jr.'s dad.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 10:53 am

Holy shit.. Minnie is gonna kill the Mandy watermelon!

Also, what the hell is wrong with Grim?! Did he forget what grammer is?

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 11:08 am

Sigment Kurosai wrote:I can't help but think that HIM planned this... not moment for moment, but at least the general chain of events. Grim's concern of HIM's essence does not help ease my concerns.
:anger: Damn...
...
This mess is gonna get worse before it gets better...


I've been thinking the same thing. Perhaps Him predicted that:

1) Mandy would have a way of capturing Mimi and, having once done so, would be able to remove the essence,
2) Mandy would then wish to 'get rid' of Mimi,
3) Jr. would (somehow) rescue Mimi, and finally,
4) Having been spurned, Minnie would release the essence and absorb it into herself?

I suspect that Minnie would make a much better vessel for that essence than Mimi ever had.

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 12:10 pm

Oh snap! Shit just got real! Minnie's gone psycho! I can't wait for her to release that pent up anger and frustration. And so the plot line thickens!
:bigsmile:

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 12:32 pm

minnie is so pissed i think junior needs to watch out and keep an eye on mimi

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 2:37 pm

That face Minnie's making.. It's adorable, but.. Those souless grey eyes.. they stare into my soul..

I would not want to piss off Minnie. o_o;;;

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 2:58 pm

wew, she is piss off... lol

Re: Re-Collecting

Thu Apr 05, 2012 5:02 pm

I think minnie gonna steal mimi's demon powers ^_^;
Topic locked