Switch to full style
Enter At Your Own Risk (Shit Gets Cray Cray).
Post a reply

Sat May 20, 2006 1:04 am

psycotaco wrote:first of all, dreams are practically designed so that u only remember small parts of them very fainlty

second, if that was for real, then i may say with justification that yr mind is f'd up, dude


If my mind were not fucked up how would I make that story in the first place.

Sat May 20, 2006 1:11 am

good point

Sat May 20, 2006 1:11 am

Another dream I had was my cousin was shooting at me so i took cover. Then he shot me in the head and i was all like. "Woah dream, i have powers." So i stood up and began to give my cousin the worst dream beating ever

Sat May 20, 2006 1:13 am

i remember a dream including a shapeshifting dog...

Sat May 20, 2006 1:14 am

That isan't wierd that just ass woop, we are talking about dreams that don't make sense! You know RANDOM!

Sat May 20, 2006 1:15 am

uhmmm....random...I dreamt that I woke up in bed and IT was standing over me then I woke up and he was standing over me again, that repeated itself about 30 times

Sat May 20, 2006 1:17 am

the wierdest dream that i ever had was when my dad killed me....or ,like carrion, when it was a dream about the next day O.o....trippyness

Sat May 20, 2006 1:17 am

i dreamt about a gothic sandwich once

Sat May 20, 2006 1:19 am

anyone else get shit loads of deja vu?

Sat May 20, 2006 1:20 am

....*shrugs*

Sat May 20, 2006 1:21 am

hmmm...i dreamed that i was gona be hit in the eye witha a paper airplane, and then i woke up to find myself in class (i had fallen asleep in class) and just narrowly dodged a paper airplane headed straight for me. no joke.

Sat May 20, 2006 1:21 am

I dreamt that squirels rules the world, and they threw theirr nuts at people, and when ever somone got hit with an acorn, they'd turn into hotdogs, and then the squirels ate us.

Sat May 20, 2006 1:23 am

O.o.....wtf?...

Sat May 20, 2006 1:41 am

Ok here's another one....

I had a dream that I was Ninja and I got into this base where Bush was running around in his underwear, and his body gaurds were chasing him saying "Eat your Doritoes!" then I fell down off the fence I was still looking, and a wiener dog licked my face and I turned into a squecky toy.

Tue May 23, 2006 10:40 pm

Ok new rules, who can MAKE up the WIERDEST stories, since NO ONE can beat my random/wierd dreams!

Tue May 23, 2006 10:41 pm

...ok ill join

Tue May 23, 2006 10:56 pm

hmmm...i got nothin.

Tue May 23, 2006 10:57 pm

...uhm how do we start?

Tue May 23, 2006 11:11 pm

Make up the wierdest story you can possibly make....

Make sure your story makes absolutley no sense in logic terms.

ex. The cat died, but the cat lived after dieing and being dead

Make sure your story is random, which means that topics must RARLEY be related to each other!

ex. I ate a hot dog! But the squirel said fart!
And I said "OH NOES!".

Make sure that your story is FUNNY!

ex.
"Rawr," said Asakari
"WTF," said ku ku ku
"Peanuts," said Asakari
"*rapes skorri*," said Craig

Tue May 23, 2006 11:14 pm

lol the kid just got hit by a car.
I'm hungry...YAY CRAYONS R USED TO DRAW PICTURES!!!
Naughty pics of when ur dad raped u until you wanteed to die but couldn't take it...

Re: Whats the your weirdest?

Tue May 23, 2006 11:14 pm

bitches rained down from the sky like cats and dogs...

voice 1: WTF CATS AND DOGS DON"T FALL FROM THE SKY!

voice 2: HEY! shutup.

Tue May 23, 2006 11:18 pm

Ku Ku Ku \(-^.^-)/ wrote:lol the kid just got hit by a car.
I'm hungry...YAY CRAYONS R USED TO DRAW PICTURES!!!
Naughty pics of when ur dad raped u until you wanteed to die but couldn't take it...


...tis is almost true.

Re: Whats the your weirdest?

Tue May 23, 2006 11:21 pm

okay now you're starting to scare me... EMO ALERT

Tue May 23, 2006 11:23 pm

...no i laughed so hard when that kid got hit by the car it was like about 10 ft. away from me.

Re: Whats the your weirdest?

Tue May 23, 2006 11:24 pm

still scaring me.
Post a reply