Everafter Going on Hiatus.

A hangout for fans of Endling's EverAfter. You aren't required to talk about the comics.

Moderator: Mod Squad

Re: Everafter Going on Hiatus.

Postby Johnny Vill » Fri Sep 08, 2006 7:02 pm

To the best of my knowledge, Everafter was on hiatus before it came to Snafu. Then once it was appearing on Snafu, he said the comic would start all new pages once Snafu finished the prologue. The end of that was recently posted, so those new pages should be here soon. Again, that's just last I heard.
Well, I believe in God, and he's told me this. Things lying around were left for us to take.
Long before they were bought, just as they were made, ours to enjoy and

Not. To. Pay.
User avatar
offline
 
Posts: 89
Joined: Tue Aug 08, 2006 4:29 pm
Gender: None specified

Re: Everafter Going on Hiatus.

Postby Endling » Fri Sep 08, 2006 8:06 pm

Johnny Vill wrote:To the best of my knowledge, Everafter was on hiatus before it came to Snafu. Then once it was appearing on Snafu, he said the comic would start all new pages once Snafu finished the prologue. The end of that was recently posted, so those new pages should be here soon. Again, that's just last I heard.



Mr. Johnny Vill, despite being my most evilest and insidiously stylish of archnemesis', speaks the truth.

By the way, I just updated the new page (more bookish than comic-ish) early. If anyone wanted to know.

The actual 'new' story begins with this update onwards. Thanks for being patient. :)
User avatar
offline
 
Posts: 227
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:18 am
Location: Texas.
Gender: None specified

Re: Everafter Going on Hiatus.

Postby Imenak » Fri Sep 08, 2006 8:21 pm

Yay new page! Yay more back story! Yay endlings who are tinkly and/or winkly! Yay for the Big Bad Wolf killing/eating innocent peo... er... well I guess that kinda sucks for the victims. But anyways, the story continues! w00t. You rock Endling =D.
User avatar
offline
 
Posts: 5644
Joined: Thu Aug 31, 2006 11:42 pm
Location: Ring of the Slightly Damned
Gender: None specified

Postby CarrionMan » Fri Sep 08, 2006 8:24 pm

Damn you Endling! Making me read!
Image
User avatar
offline
 
Posts: 13387
Joined: Wed Mar 29, 2006 11:37 pm
Location: 500 feet, and one sin under Toluca Lake
Gender: None specified

Postby Wazit » Fri Sep 08, 2006 8:34 pm

That's a whole load of text there lol
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Geno » Fri Sep 08, 2006 8:36 pm

Awesome. More knowledge of what's going on. Plus I like all the little details in the borders. Interesting things in the borders include

-Rosie and Posie (with dead bodies nearby. The Black Death kinda sucks like that).
-A beanstalk going up to a castle in the clouds (Jack is sitting on the beanstalk as well)
-The Wolf (I think...not totally sure on this one)
-Tom Thumb
-Goldilocks and the three bears
-A guy who kinda looks like Agent Smith
-Huge spider on Little Miss Muffet
-Dr. Crooked standing over a test tube
-Random kids playing marbles
-Iggy popping pills
-Red (at the bottom of the page) and Humpty (at the top)
-Some weird thing with a number 2 on it's forehead (it's hard to tell, but it kinda looks like a demonic bunny to me).
-Random nurse

That's all I could find. But I just like details. I think that's all the significant details in the borders.
Endling wrote:I'm the best at being modest. Ever.

Image
User avatar
offline
 
Posts: 278
Joined: Thu Oct 07, 2004 4:04 pm
Gender: None specified

Postby Wazit » Fri Sep 08, 2006 8:37 pm

Cough I only noticed Red too lazy to go through all the characters
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Glahardt » Fri Sep 08, 2006 9:32 pm

Hail Endling.
*Creates an army of horror and march*

Added after 4 minutes:

Eh... We are Endling's Army of Little Horrors.
User avatar
offline
 
Posts: 11487
Joined: Fri Mar 24, 2006 9:54 pm
Location: Undead Parish
Gender: None specified

Postby Wazit » Fri Sep 08, 2006 11:24 pm

Damn that's whack
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Amaranthine Ali » Sat Sep 09, 2006 4:18 am

HohmigoD... -drools over the recent update page-

Thats the shit.

I pretty much like the fact that Endling had put alot of detail into the borders.

Added after 12 minutes:

Endling you would most likely be getting an website made for you?
offline
 
Posts: 9409
Joined: Sun Jul 30, 2006 9:31 am
Gender: None specified

Postby Glahardt » Sat Sep 09, 2006 5:53 am

wazit_blade wrote:Damn that's whack
Wh- I'm serious. I will create EALH somewhere in the future.
User avatar
offline
 
Posts: 11487
Joined: Fri Mar 24, 2006 9:54 pm
Location: Undead Parish
Gender: None specified

Postby Wazit » Sat Sep 09, 2006 9:27 am

Uh yeah good luck with that >.>
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby aznpuffyhair » Sat Sep 09, 2006 2:15 pm

Don't encourage him. Cuz if he succeed, we'll be his genie pigs for his army's target practice.
There is really nothing to say... or worth saying.
offline
 
Posts: 578
Joined: Wed Sep 06, 2006 12:39 am
Gender: None specified

Postby Wazit » Sun Sep 10, 2006 8:55 am

My goodness. He really did it, though it's not an army yet
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Glahardt » Sun Sep 10, 2006 8:57 am

I told you I'm serious.
User avatar
offline
 
Posts: 11487
Joined: Fri Mar 24, 2006 9:54 pm
Location: Undead Parish
Gender: None specified

Postby Wazit » Sun Sep 10, 2006 9:08 am

Oh well we will see how this ends
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Glahardt » Sun Sep 10, 2006 9:19 am

devART version is up too. :3
User avatar
offline
 
Posts: 11487
Joined: Fri Mar 24, 2006 9:54 pm
Location: Undead Parish
Gender: None specified

Re: Everafter Going on Hiatus.

Postby sfox8 » Sun Sep 10, 2006 7:20 pm

hehe i love the first page of the new pages. wonderful details 8D
User avatar
offline
 
Posts: 1647
Joined: Thu Apr 20, 2006 5:41 pm
Gender: None specified

Postby Wazit » Mon Sep 11, 2006 1:59 am

Who cares about details? lol
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Amaranthine Ali » Mon Sep 11, 2006 3:35 am

Details are cool.
offline
 
Posts: 9409
Joined: Sun Jul 30, 2006 9:31 am
Gender: None specified

Postby Wazit » Mon Sep 11, 2006 3:55 am

Too much details delay stuff
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Amaranthine Ali » Mon Sep 11, 2006 4:00 am

hmmm. True, but details can also help the thing along.
offline
 
Posts: 9409
Joined: Sun Jul 30, 2006 9:31 am
Gender: None specified

Postby Wazit » Mon Sep 11, 2006 4:17 am

Yes that's why I said too much
Image
User avatar
offline
 
Posts: 25373
Joined: Mon Mar 27, 2006 4:32 am
Location: Take a guess....
Gender: None specified

Postby Amaranthine Ali » Mon Sep 11, 2006 4:22 am

Hmm Right.
offline
 
Posts: 9409
Joined: Sun Jul 30, 2006 9:31 am
Gender: None specified

Postby Darkness_calls » Mon Sep 11, 2006 5:26 am

Wellthe more details the more liking-ness the artist has for his art xD
User avatar
offline
 
Posts: 5618
Joined: Fri Mar 31, 2006 9:32 am
Location: Iceland
Gender: None specified

PreviousNext

Return to EverAfter

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests